Wyszukaliśmy dla Ciebie:

  • , ,

    Takiej wersji tej znanej piosenki jeszcze nie było! Ich głosy oczarują każdego.

    Kiedy Leonard Cohen napisał utwór “Hallelujah” w 1984 roku nie spodziewał się, że pokocha ją cały świat. Piosenka doczekała się tak wielu wersji, że nie sposób zliczyć. I wciąż sięga po nią każdy kto chce zmierzyć się z tym melodyjnym i wpadającym w ucho ale niełatwym utworem. Grupa „Pentatonik” z Teksasu zaproponowała swoją własną interpretację […]

  • ,

    Tych 7 mężczyzn podejrzanych jest o gwałt. Są poszukiwani w całym kraju. Policja prosi o pomoc.

    Mimo, iż skuteczność policji w chwytaniu sprawców jest coraz większa wciąż wielu przestępców pozostaje na wolności i skutecznie udaje się im ukrywać przez lata. Policja korzysta już z Internetu jako narzędzia do ujmowania sprawców przestępstw. Jednak bez rozpowszechniania informacji zasięg dotarcia do osób, które mogą wiedzieć coś na temat podejrzanych przestępców jest bardzo mały. Dziś […]

  • ,

    Myślał, że go oszukał sprzedając mu zardzewiały nóż, ale gdy obejrzy ten film będzie żałował…

    Pewien młody Japończyk Jun wybrał się do sklepu ze starociami żeby sprzedać zalegające i niepotrzebne mu rzeczy. W sklepie był mężczyzna, który również przyszedł sprzedać swoje rzeczy. Sklep kupił od faceta wszystko z wyjątkiem bardzo zniszczonego, zardzewiałego noża. Mężczyzna powiedział do sprzedawcy: “Sprzedałbym go nawet za 30 yenów (ok 30 centów)”. Ale sprzedawca odmówił. Kiedy […]

  • ,

    Do mężczyzn, których kocham o mężczyznach, którzy mnie przerażają.

    Poszłam na drinka sama a teraz mam wiadomość do mężczyzn. Kilka dni temu miałam promocję i wracając do domu postanowiłam zatrzymać się na drinka. Tylko ja i moje poczucie zadowolenia z siebie. Skończyłam broniąc się przed bramkarzem, który przetrzymywał mój dowód, komentował mój tyłek (między innymi) i zadawał mi pytania o moje życie seksualne. To […]

  • ,

    21-letni magik wyszedł na scenę sam, po chwili jurorzy nie mogli uwierzyć własnym oczom.

    Programowi „Mam talent” udało się odkryć mnóstwo niebywale uzdolnionych ludzi w różnych dziedzinach i zapewnić rozrywkę milionom widzów w 186 krajach. Amerykańska edycja obfitowała w talenty różnego rodzaju, szczególnie, że przybywali do niej utalentowani ludzie z całego świata. Tony i Jordan są Francuzami. Mają po 21 lat od zawsze pragnęli być magikami ale nie podobało […]

  • ,

    Chłopak umiera z tak błahej przyczyny. Powodem jest ta mała, czerwona plamka.

    To była zwyczajna kolacja jak co dzień. Rodzina Gonzales zasiadła do wspólnego posiłku, kiedy ich 17-letni syn Julio wrócił od swojej dziewczyny. Matka chłopca zauważyła tzw. „malinkę” na szyi syna, zaraz potem Julio osunął się z krzesła i stracił przytomność. Rodzice wezwali pogotowie ale chłopca nie udało się uratować. Lekarze stwierdzili, że przyczyną śmierci był […]